OVER MIJ
Ik geloof in een persoonlijke aanpak per klant, de kracht van verbinding en van co-creatie. Die verbinding is de basis om plannen te kunnen maken en doelen te bereiken. Ik houd van de creatieve oplossingen, die praktisch en toepasbaar zijn. Als 'oud-hotello' denk ik altijd vanuit de klant, dat is mijn tweede natuur.
Gedurende bijna 15 jaar bij Albert Heijn, heb ik zeer ruime category management en concept development ervaring opgedaan, binnen zowel vers als non-food categorieën. De laatste jaren als category director. Mijn brick ervaring heb ik aangevuld met een postdoc online marketingstrategie. Om mezelf te blijven ontwikkelen èn de vernieuwing op te zoeken.
Wat mag verwacht worden van mij? Een 'delicated' aanpak: passend bij jouw vraag en behoeften. Of het nu gaat over category management, business development of nieuwe concepten.
Kennis van zaken, pragmatische aanpak en een scherpe blik, maar ook aandacht voor de soft skills om samen het echte verschil te kunnen maken.